22.08.2012 Smorr živi.

22.08.2012 , dan bzvz skroz. Ustala sam ranije jer me je komšinica probudila tako što me nazvala na fiksni, ja joj se ofc nisam javila.Starci mi nisu kući a ni brat.Uživam u samoći,malo. -.- Opet isti problem sa bloggom , svaki dan mi se isto dešava,nemam šta da pišem,pa onda izvlačim neku temu iz naftalina. o.O Samo da škola hoće počet *_* , još samo 11 dana.Jedva čekam, ali opet kad skontam koliko ću imat da učim dođe mi da povraćam. :rrr
Ev Bajram je završio,sve je super prošlo,samo valjda kako si stariji sve manje bajramluka dobijaš :(. Jbg šta ću… Bit će bolje 2. put ×DD Prije neki dan sam pregledala film :Želim te (2 dio filma Tri metra iznad neba) znači predobar je. A glumac Mario Casas još bolji *_*. Kao što sam rekla sutra ću gledat Step up 4 .Po ovom klipu što sam pregledala film mi je sasvim OK. <3 Još je u 3D.u aww *_* . Joj sinoć sam malo zezala Jasmina pa se lik totalno naljutio,al mi je kasnije uzvratio pa smo bili 1:1. Rekao mi je kao ne može ić u kino,jer je pao sa motora i polomio se sav :r, meni je došlo da plačem a na kraju kad sam saznala da me samo zezao došlo mi je da ga nečim gađam samo da mi je bio u blizini a ne na chatu. :rr <3 A od ovog Bube Corellija nmg da se odvojim.Samo slušam njegove pjesme,toliko sam se zarazila. ×D Kim Kardashian. ^^ Sad idem malo odmarat včrs ću nastavit pisat post. :* <3 http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7pap7NQ6N1rri01do1_500.gif šjojj. *_*

Komentariši